31 december 2009

Till min vän i cyberrymden...

Mitt sista inlägg i år tänker jag tillägna en särskild person... en som givit mig tusenfalld uppmärksamhet, med många snälla ord och cyberkramar. Det har kännts väldigt skönt och tröstande nu när mitt liv varit lite kaotiskt så här i slutet av året. Eftersom jag inte känner till den här personens favoritfärg, har inte tänkt på att fråga, så valde jag min favoritfärg, lila så klart! Jag har glitter överallt, mycket av allt tänkte jag en dag som denna. Glitter under ögonen, glitter på ögonlocken och bling bling på ögonfransarna, inget less is more här inte! Jag känner inte den här personen men det verkar vara en snäll och go människa, jag önskar dig allt gott och supermysig nyårsaftonskväll, synd att vi inte kunde spendera den tillsammans! Den här sminkningen är för dig!

Till alla andra önskar jag er förstås också en sprallig och härlig nyårsafton, med mycket god mat, dricka och många raketer! Jag vill tacka alla för alla snälla kommentarer och alla muntrationer jag fått den här hösten, det har känts väldigt skönt! Nu verkar mitt liv äntligen vara på väg i rätt riktning igen och jag har stora förhoppningar inför det nya året!

Jag tänker inte skriva om sminket idag, kan göra ett tillägg i morgon eller nåt, för nu har jag bråttom iväg, åker till min bror för att fira med hans familj, tillbaka imorgon igen!


GOTT NYTT ÅR ALLA!

9 kommentarer:

CC sa...

Ja här var det glitter :)
Gott nytt år till dig Marina o jag hoppas verkligen att ditt år blir toppen!! kram

Ulrika sa...

Ha det så bra vännen så ses vi nästa år:)!!!
Stor Kram från Ulrika

lippstick sa...

du är hur fin som helst,du vet från vem

Sminkan sa...

Galet tjusigt! Verkligen en fantastiskt fin avslutning på året!

Emma P sa...

Åh, vilket mystiskt inlägg, spännande! Din nyårssminkning var verkligen fin och su är grymt tjusig på bilderna. Gott nytt år på dig Marina! Eller ja, god fortsättning på det nya året...

Bitte sa...

Otroligt läckert. God fortsättning.

Fru Choklad sa...

Så otroligt vackert en riktig pangmake på årets sista dag. Jag lyxade också till det lösfranasar på nyårsafton och det gav mersmak. Man borde ha det oftare.
Jag hoppas innerligt att ditt 2010 blir fantastiskt och att vi äntligen ska hinna med den där dejten vi talat om så länge. Stor kram

marinamake sa...

CC! Jajamänn! Gott Nytt till dig med min vän! Jag hoppas det blir ett bra år för dig med och att dina bostadsbekymmer kommer att lösa sig på ett bra sätt! Kram kram!

Ulrika! Ha det gott du med, vi synes och höres. Kramen!

Lippstick! Tack min vän! Vi hörs! Kram

Sminkan! Tack! Kram på dig!

Emma P! Mmmm, nu har jag en liten hemlis...kanske avslöjar den en vacker dag, men inte ännu...;-). Tack för komplimangen...och jaa, god fortsättning på dig med! kram!

marinamake sa...

SminkJante! Tack! God fortstättning på dig med, hoppas du haft det bra!

Fru Choklad! Tack snälla! Lösfrallor känns ju alltid extra flärdfullt, det blir alltid lite extra stuns på maken då tycker jag. Jag såg din nyårssminkning, den var supersnygg!

Jaa du, jag hoppas med vi kan få till det, med en date snart! Och du, du ska också ha ett gott 2010!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...