30 november 2009

Gråbrun sotning

Kort och tråkigt inlägg från mig idag. Hann inte fota i morse, och jag har haft en flängig dag så sminket kändes så slitet och tråkigt när jag kom hem och skulle fota, så då fick det bli ett öga...

Jag stog där i morse, och visste inte vad jag skulle hitta på... lila bågar, och jag kände inte för att ha lila smink idag igen. Usch, detta kommer att bli ett litet problem för lilla mig, matchningsnörden. Nåja, jag valde nåt neutralt, mina kläder har gått i samma färgskala, så bågarna har liksom stuckit ut kan man nog säga. Skitsamma... det är väl så är jag kommer att få hålla på, och oja mig över bågarna och sakernas tillstånd!




Fort och lätt fick det bli på måndagsmorgonen... en gråbrun sotning.
m/s Deadly från MUS över hela locket och m/s Muffin som highlight. Klart!
njae, inte riktigt kanske, gel eyeliner från mus, penna Silver Soil från MUS under ögat och så lite mascara från Maybelline. Sen var det klart. Inte mycket att hänga i julgranen, en bråttomsminkning.
Hoppas ni haft en mer spännande sminkdag!
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...