30 oktober 2009

Sotad

Igår hade jag en låååång arbetsdag, från 9.30 till 21.00 ståendes upp hela dagen, och sen gick mina mjölkpallsbussar förstås inte så att det passade, så jag var inte hemma förrän tjugo över tio på kvällen, jädrars va slut jag var!

På morgonen var jag velig som vanligt, men det blev en sotning till slut. En favorit i repris kan man väl säga då det inte är första gången jag visar en sån här sotning... men jag gillar det mycket, så ni får stå ut med en repris!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Över hela locket: m/s Pollution från MUS.
Skarvat i överkanten av Polution: m/s Smog från MUS.
Highlight: Vanilj från .färg (makeupstudion).
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: Pulse Perfection Mascara från Maybelline.


Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: glömt bort...
Puder: från Face.
Rouge: Noubas Double Bubble nr 51.



Läppenna: Cerise från Peggy Sage.
Läppstift: 702 Sangria Kick från Maybelline. (Har utgått).



Det var gårdagen.... undrar vad det blev idag då?? Den som lever får se...





2 kommentarer:

Emma P sa...

Oh my, så snyggt och dramatiskt, verkligen superläckert Marina! Usch, det låter som en tuff dag, tur att den är över nu:)

marinamake sa...

Emma P! Jodå, nog blev de dramatiskt alltid, he he! Det var en tuff arbetsdag, men det var roligt. Idag kände vi oss lite avslagna och trötta, nästan lite dagen efter känsla! Fick stänga fem idag eftersom det var dag före röd dag, så det var ju skönt att komma hem lite tidigare, så här på fredan och allt.

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...