02 juli 2024

The Chance Palette - MadWitch Cosmetics

Tänkte att jag ville använda Chance paletten igen. Min vän Steph's eget märke. Så jag filmade två looker som kommer upp på kanalen snart.




The Chance Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neural Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Hope.
I globlinjen: A Shot.
Över hela rörliga delen av ögonlocket samt under ögat: Venture.
Highlight i inre vrån: Promise.
Eyeliner: Cake It! Liner Honour från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Jumbo Lip Pencil Maroon från Annabelle Minerals.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Mineralrouge Coral från Annabelle Minerals.



Annars så fick jag ju kontakta vårdcentralen idag igen. De har bokat in mig på ett videosamtal med en läkare i morgon. Så vi får se hur det går.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Muse Palette - Cosmic Brushes

Idag fick jag äntligen chansen att sitta ner i lugn och ro och göra en look, ingens stress, ingen tid att passa, bara lugnt. Jag gjorde det ...