30 juni 2024

The Blessed Palette - Saints Angles Sinners

Fick bli ytterligare en look med Blessed paletten idag. Så jäkla fin palett. Kunde inte låta bli. Det var knappt jag orkade göra en look ändå. Tycker att jag blivit sämre igen, va fasiken ska det aldrig ta slut. Har varit såå hängig, trött, tjock och svidig i halsen och hostan har tilltagit och blivit sämre igen, känt mig lite frossig. Fyfasiken, jag sa till chefen att jag kommer på måndag... men nu vete fasen. Vi får se hur jag mår i morgon. 




The Blessed Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Erica samt Steph.
Yttre vrån: Family.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Diana.
Under ögat: Darcy.
Highlight i inre vrån: Pia.
Eyeliner: Aqua Liner nr 7 från Make Up For Ever.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans Purple Haze från Saints Angels Sinners.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Mineralize Blush Sakura från MAC Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...