30 juni 2024

The Blessed Palette - Saints Angels Sinners

Jaha så var helgen över. Jag upplever att jag blivit sämre igen, men det skrev jag ju om igår. Så det blev till att ringa chefen och säga att jag inte kommer i morgon som jag trott att jag skulle. Kändes ju sisådär. Dessutom har jag nu ikväll börjat få reumatiska smärtor i vänster handen så klart... jag har ju inte fått ta med medicin på ett par veckor. Kan inte använda den just nu... skit.

En look blev det väl idag ändå. Typ det enda jag åstadkommit idag.




The Blessed Palette från Saints Angels Sinners.






Primer: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Steph.
I globlinjen: Family.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Tori.
Highlight i inre vrån: Manuela.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Leap Of Delight från MAC Cosmetics Nutcracker Collection.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer och highlight: Från Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar.
Blush: Liquid Blush 06 från Saints Angels Sinners.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...