28 juni 2024

The Blessed Palette - Saints Angels Sinners

 
Så damp det ner en palett i min brevlåda för ett par dagar sedan. Ännu en palett från SAS som jag fått som gåva. Den här är dock extra speciell för mig. Jag är med i en chattgrupp på insta som kallas för the Sassy's. Den bildades för ett bra tag sedan när vi var ett gäng som gjorde en collabvideo där vi använde SAS paletter för att hedra Darcy. Ägaren. För att hon är så otroligt generös och skänker oss alla paletter hela hela tiden. 

Nu har hon satt ihop den här paletten och skuggornas namn är namnen på oss som är med i gruppen. Så himla fint! Sen blir det ju inte bättre att färgerna är galet fina och precis den typ av färgskala som jag älskar. Mycket grönt och lila. Kunde inte bli bättre. Så jag ville så klart använda den här snarast och har så klart också filma för kanalen. Kommer upp där snart!



The Blessed Palette från Saints Angles Sinners.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Sassy's samt Debi.
Yttre vrån: Family.
Mitt på ögonlocket: Shani.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Manuela.
Under ögat: Chloe.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Addiction från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Lipgloss nr 12 från Saints Angels Sinners.


 

Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Sparring Partners från Catrice The Jungle Book Face Palette.
Highlight: Divine Highlighter från VE Cosmetics.
Blush: Liquid Blush 06 från Saints Angels Sinners.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...