12 april 2018

Witches - Kat von D

Jag slog till på en ordentlig färgbomb i morse. Jag och en kollega som också gillar smink diskuterade om vi vågade ha svart läppstift på jobbet. Jag sa att det så klart vi vågar! Jag äger inget sa hon... det gör jag sa jag, du får låna mitt! Sagt och gjort, jag gick till jobbet med svart läppstift och tog med mig ett att låna ut till henne (jag har inte bacillskräck...). Så var hon inte där! Hallåå, jag hade missat att hon var ledig idag. Nåja, vi tar nya tag i morgon!





Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Mood Crayon Cool Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: Carnivale från Taylor Made Minerals.
Dutt i inre vrån: Reflects  Blue från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volum Express Mascara från Maybelline.




Älsk!


Everlasting Liquid Lipstick Withches från Kat von D.



Primer: Hangover Replenishing Face Primer från Too Faced.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.



Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Gud vilken härlig blå!

marinamake sa...

Jaaa den är supercool! Jag har flera pigment från det märket, som tyvärr inte existerar längre.

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...