27 september 2022

Stack Em' Up Ce0,000,000 Palette - P. Louise

Det var länge sedan jag använde mina paletter från P. Louise. Kände för lite lila i morse och de paletter jag har från henne har en del lila i sig. Så jag tog fram den ena jag har. 




Stack Em' Up Ce0,000,000 Palette - P. Louise.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Yttre och inre vrån: Ambition.
I globlinjen: Empire.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Priceless.
Mitt på ögonlocket: Icon.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Moon Cruiser från Kaleidos Makeup.
Glitter mitt på ögonlocket: Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad RoseBronze.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Liner Revolution från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquimatte Wine från Certifeye.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Foundation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Moon Cruiser från Kaleidos Makeup.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



Nu väntar två lediga dagar, för jag har jobbarhelg till helgen. Ska bli skönt att vara lite ledig mitt i veckan. Inte så ofta jag är det nu för tiden. Ändå mindre blir det nästa år för då kommer jag i stort sett att bara jobba måndag till fredag, inga helger alls. Kanske kommer att behöva rycka in ibland, men kommer inte vara schemalagd på helgerna. Så jäkla skönt! Men fram till dess har jag ett par helger kvar att avverka. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...