01 augusti 2021

The Trendy In Tokyo Palette - BH Cosmetics

Fick bli en vända till med nedanstående palett. Vem kan motstå såna här färger? 



The Trendy In Tokyo - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Karaoke
Blossom
Fashion
Sushi
Anime
Bamboo
Lively
Highlight i inre vrån: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner in Elevate från Arttitude Cosmetics.
Prickar längs globlinjen: Cake It! Liner in Joy från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




BH Liquid Lipstick Esmeralda från BH Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Tinted Day Cream Medium från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Shaker Porcealin från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Iced Out från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Floral Blush Duo Cheek Color Caribbean Coral från BH Cosmetics.



Annars så har jag ägnat mig åt att rensa mellan plattorna på våran plattgång som löper från ytterdörren/trappan till grinden ut från tomten. Var hög tid kan man säga, fasiken vad det växer ogräs... jag har redan rensat där en gång den här sommaren, nu var det helt igenväxt igen. Sen gick jag faktiskt en långpromenad. Egentligen kände jag mig för sliten och var fortfarande hängig precis som igår, men jag gick runt 7,5 km och det kändes bra efteråt ändå. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...