15 oktober 2020

BPerfect Stacey Marie Love Tahiti Carnival III Palette

Okej, så en sist look med Carnival III paletten i morse. Inte sista för gott så klart, kommer att använda paletten mycket mera, men nu tar jag en paus ett tag, tror jag använt den typ åtta dagar isträck, vilket är mycket för mig. Jag har många paletter jag vill använda och jag tröttnar fort och är ombytlig. Så i morgon blir det senaste paletten från Fifty/fifty Makeup som dök upp i posten idag. 

Nåja, så här kommer en lila smocka från Carnival paletten. Den här färgskalan i paletten är ju så klart den som ligger mig varmast om hjärtat, älskar ju lila. Finns flera färger i paletten som jag inte testat ännu.... det kommer så småningom.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24-Hour Extend Eye Base samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Samtliga övriga skuggor från BPerfect Stacey Marie Love Tahiti Carnival III Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Tahiti.
I globlinjen: The Deep.
Yttre vrån: Black Beach.
Över rörliga delen av ögonlocket: Blue Moon.
Highlight i inre vrån: Space Age Mars Melter från Kaleidos Makeup.
Glitter i globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Studio från Urban Decay.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Mascara: Bad Gal Bang från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lipcolour Recollection från MAC.




Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: HD Baking & Setting Loose Powder Warm Ivory från Catrice.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Mars Melter från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



 

I morgon är de äntligen fredag! Natti, natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...