29 september 2019

Kaleidos Futurism V Electro Turquoise Palette

För mer än en och en halv månad sedan beställde jag tre paletter från Kaleidos. Jag har väntat och väntat. Fick ett mail som sa att de hade skickat mitt packet, men när en månad gått efter det och jag fortfarande inte fått ett paket kontktade jag dem och undrade vad som hänt. Fick till svar att tullen sänt tillbaka paketet för att det var något fel med paketets märkning... jag fattade ingenting. Men, de gav mig en refund på drygt 17 dollar som plåster på såren och sände paketet en gång till. Hämtade ut det i går morse. Kunde inte ens vänta till efter jobbet utan stressade iväg innan jobbet för att hinna innan jag skulle hoppa på tåget. 

Så jag beställde tre paletter från Kaleidos. Nu har jag dem inte här bredvid mig i skrivandes stund förutom den jag använt idag. Alltså, de här heeelt fantastiska! Så otroliga färgkombos i paletterna, fantastisk pigmentering och lättjobbade. 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene och Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Kaleidos Futurism V: Electro Turquoise palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Voltaic och Forcefield.
I globlinjen: Digiteal
Inre halvan av ögonlocket: Tron.
Yttre vrån: Wired.
Highlight i inre vrån: Shockwave.
Kajal: Mood Crayon Likeable Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Damn Girl! från Too Faced.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills. 







Läppstift: 183 från Nouba.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Infallible 24H-Matte 10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You palette.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Peach Lights från Revolution Makeup.
Blush: Love från It Cosmetics paletten, som ovan.
Mist: Luminous Setting Spray Shake & Glow från Loreal.




De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...