24 september 2019

Divine - Kat von D

Snabbt inlägg här ikväll, så himla trött och behöver lägga mig (som vanligt...) . Köpte ju en ny palett från Kat von D för lite sedan, de hade rea på Sehora's sida så jag fick den för typ 220:- vilket är ingenting för en palett från Kat von D. Har velat ha den i evigheter, men den har varit slut och jag trodde inte att den skulle komma tillbaka. Men så plötsligt, och på rea dessutom. The Divine Palette från Kat von D. Superfin!




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet: Waters från Kat von D's Divine Palette.
Inre vrån: Pink Flamingos från samma palett som ovan.
Mitt på locket: Baltimore från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Single Eyeshadow Sailor från Kicks.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.







Läppstift: Freida's Nude från Loreal.



Primer: Hangover Replenishing Face Primer från Too Faced.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Lock-It Setting Powder från Kat von D.
Bronzer: O!Mega Bronze Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: Berry Merry från E.l.f Cosmetics.




Så nu är det nanadags. Natti!

Inga kommentarer:

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...