28 september 2019

Blandad kompott med Blush Tribe

Fredagssminket. Jag hade en sorts tunika, långskjorta eller vad jag nu ska kalla det, på mig. Den är grön i basfärgen men har massor av lila, ljusa gröna och massa andra färg i sig. Jag försökte matcha den. Blev rätt nöjd med resultatet.




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ashanti från Blush Tribe's The Tribe Palette.
I globlinjen: Paulina samt Aubergine från Blush Tribe's Paulina Palette.
Rörliga delen av ögonlocket: Thingeling från the Paulina Palette.
Yttre vrån: San från the Tribe Palette samt en dutt Carbon från MAC.
Glitter mitt på ögonlocket: Purple Rain från Ztirl Cosmetics.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: från Revolution Makeup Sophx Highlighter Palette.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: från Revolution Makeup Sophx Highlighter Palette.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



Hoppas ni har en skön helg alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...