29 april 2019

NYX Off Tropic Hasta la Vista

Snabbt inlägg här, har kommit hem sent. Fick rycka in och stänga fast det inte var min stängningskväll. Så har varit på jobbet från 10-20. Lite drygt, men jag förhandlade till mig att få slita lite tidigare i morgonkväll istället. Det är en timme det är frågan om, men det är ju mycket på kvällen när man vill hem. Valborg och allt som det är i morgon. Kommer ändå inte vara hemma förrän halvåtta i morgon, men man får vara glad för det lilla. 

Blev en enkel grön sminkning i morse.




Bas för skuggorna: Eyeshadow base från NYX.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Lägs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: grön skugga från NYX Off Tropick Hasta la Vista palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: grön skugga från Sleek Makeup's Distorted Dreampalette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Melted Matte Unicorn från Too Faced.



Primer: Smashbox Photo Finish Primerizer.
Under ögonen: Smashbox Photo Op Under Eye Brightener.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow.
Blush: Seashell från Make Up Store.




Purrning klockan fem i morgonbitt, så nu är det natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...