26 april 2019

Morphe Brushes

Äntligen fredag! Jag har sett fram emot helgen hela veckan. Inte för att jag ska göra nåt särskilt, jag bara längtar efter att vara ledig. Detta är min tredje lediga helg på raken. Ett litet hopp i schemat som inte är normalt, jag jobbar ju annars var annan helg. Men nästa helg så är det jobb som vanligt och varannan helg är tillbaka igen. 

Hur som helst. Lite blålila blev det i morse, och glitter så klart. Det är ju fredag!




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Samtliga skuggor: från Morphe Brushes 35D Dark Smokey palette.
Glitter mitt på locket: Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Let It Glow från House of Beauty.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.






Läppstift: Velvet Matte Lip Pencil Dirty Mind från Nars.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation Shade 2.0 från Urban Decay.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Too Faced Love Light Blinded by he Light.
Blush: NYX Cosmetics Mosaic Powder 03 Plummy.





Trevlig helg alla, vi ses i till veckan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin och kvinnlig sminkning!Vacker hårfärg är den färgad eller är det din egen?
🌹

marinamake sa...

Tack! Hårfärgen är min egen :-)

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...