30 oktober 2018

Meet Matt(e) Trimony - theBalm

Jag skaffade nyligen the Balm's Meet Matt(e) Trimony palette. Den har jag tummat och hummat på läänge men aldrig kommit till skott. Så hittade jag den på rea hos Cocopanda och slog till. Superfina matta skuggor i bruna och plommontoner. Så klart dök jag direkt på de som går åt plommonlila hållet i morse.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor: från The Balm's Meet Matt(e) Trimony paletten.
Matt Rossi
Matt Thomas
Matt Moskowitz
Matt Ahmed
Highlight: från Sleek's Distorted Dreams palette.
Eyeliner: Fluidline Macroviolet från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Soft Matte Lip Cream Vancouver från NYX.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: från Sleek's Distorted Dreams palette.
Blush: Sin från Nars.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...