27 oktober 2018

BH Cosmetics - Take Me Back To Brazil

Jobbarlördag. Jag var sen och klev upp alldeles för sent. På  nåt vis fick jag till en sminkning som jag till och med blev hyggligt nöjd med. Men jag missade bussen och fick ta bilen i stället. Vilket jag försöker undvika i mesta möjliga mån.

Hur som helst, glitter som vanligt när det är jobbarhelg och så lila min favvofärg.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: Atlantic Blue från MAC.
Inre halvan av ögonlocket: Single Eyeshadow nr 15 från Nouba samt Volume Million Lashes Top Coat glitter från Loreal.
Övriga skuggor: från BH Cosmetics Take Me Back To Brazil palette.
Highlight i inre vrån: från Love You So Mochi Arcade palette från NYX.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills






Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Highlight: Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Powder Blush Sketch från MAC.




Ha en skön lördagkväll alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...