22 september 2018

Enchanted Secrets - Linda Hallberg Cosmetics

Gårdagens smink. Äntligen var det fredag. Jag hade haft två jobbiga jobbardagar. Lååånga dagar. Fick jobba lite extra länge eftersom en kollega blev sjuk. Tröttare än tåget på fredagmorgon. 

Jag tog fram Linda Hallbergs Enchanted Secrets palette. Har inte använt den så mycket, men den är ju helt fantastisk så jag måste ju använda den mera.




Bas för skuggorna: Wet n Wild Take On The Day Eyeshadow Primer samt Paintpot Imaginary från MAC.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Orphic från Linda Hallberg Cosmetics Enchanted Secrets Paletten.
Highlight i inre vrån: Emerald från Kat von D´s Alchemist palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Navy från Face samt vita prickar under vingen gjorda av Liquid Eyeliner White från NYX.
Kajal: Penna Avoir Flash från Linda Hallberg Cosmetics
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Velvet Matte Lipstint Chocolate Mint.



Jag har blandat en dutt av Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics ihop med basen: Kat von D´s Lock-It Foundation Light 46 Cool.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Blush: Sin från Nars.



Well, jag vet inte vad som hänt med frisyren. Jag är ju självlockig och orkade inte platta håret den här morgonen, försökte bara burra till lockarna. Hmm, tja resultatet blev ju så där.

Ja, det var jag igår det. Hoppas ni har en skön lördagkväll alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...