05 juni 2018

Urban Decay Moondust Palette

Så lite mera orange-aktigt i sminket. Inte lika mycket som i går, men ändå. Tog fram min Moondust palett som jag inte använt på länge (som allt annat smink jag äger). 




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sketch från MAC.
Inre halvan av ögonlocket: Element från Urban Decay Moondust palette.
Yttre vrån: Dark Lullaby Magic Dust Eye Shadow från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: Balmain Paris Freedom från Loreal.



Primer: Infallible Mattifying Primer från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Highlight: E.l.f  Blush Gotta Glow.
Bronzer: Murumuru Butte Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Blush: Happy Birthday 2 Blushes från Sephora. (Fick i gåva för nåt år sedan när jag fyllt år, inget namn på denna duo palett med ett rosa och ett aprikost rouge).



Nu väntar två lediga dagar för mig, så i kväll tisdag är liksom min fredag om ni fattar. För sen får jag jobba hela helgen. Så vi har ätit lite gott och tagit ett glas vin till det. I morgon och torsdag är vi i huset och fortsätter röja så klart. Vi har i princip tömt hela huset nu, bara lite småkrafs kvar. Så nu är det dags att börja rusta. Vi har ju lovat min yngsta att börja med hennes rum så att hon äntligen i sitt liv kan få ett eget i ordning gjort rum, för första gången i hennes liv. 

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...