22 september 2017

Modern Renaissance - igen..

Tog fram min Modern Renaissance palett från Anastasia igen, blev en nästan likadan sminkning som jag gjorde för ca en vecka sedan... har bara lagt till lite glitter. Jag vet inte men jag har känt mig så fantasilös när det gäller sminket på sistone. Ibland så tryter inspirationen. 

Jag har jobbarlördag i morgon, börjar tolv så jag har ju en stund på mig att sätta på mig fejset, får se om jag har lite fantasi i morgon. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Paint Pot Stormy Pink från MAC.
Samtliga skuggor från: Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Palette.
Tempera
Burnr Orange
Primavera
Love Letter
Cyprus Umber
Glitter mitt på locket: Gold från MAC.
Highlight under brynet och i inre vrån: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Millebaci Long Lasting Lip Color från Nouba. Nummret har trillat av så, ingen aning.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Blush: från BH Cosmetics Blushed Neutrals Palette.


Har jobbat sent ikväll med, fått nytt schema som suger... Har varit så otroligt trött idag trots att jag hade lite sovmorgon. Kom till jobbet vid elva och efter en stund började jag känna stark yrsel. Väldigt obehagligt... var tvungen att hålla mig i disken emellanåt. Det gick över så småningom, men har inte mått bra alls idag. 

Hoppas allt är bättre i morgon. Både fantasi och yrsel ;-)

Natti, natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...