29 augusti 2017

Blått med Kiko, LH Cosmetics och Kat von D

Haft en ledig dag idag. Hade en bokad tid hos frissan på förmiddagen så jag klev upp och gjorde en sminkning och drog iväg. Så skönt att äntligen få klippa sig, har gått hela sommaren sedan jag var iväg sist så nu började frisyren kännas som en mössa. 

Gjorde en kombo av nude och blått. Har ju upptäckt hur mycket jag gillar blå läppstift, och har inte haft det på hela sommaren, så nu var det dags. 




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Samtliga skuggor:  från Morphe 35P Plum Palette.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 107 från Kiko.
Under ögat: penna Cool Mood från LH Cosmetics med pigment Carnivale från Taylor Made Minerals ovanpå.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer palett.
Mascara: Undre fransraden False Lashes Mascara från MAC övre fransraden Mega Volume Miss Manga Indigo från Loreal.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppstift: Everlasting Liquid Lipstick Echo från Kat von D.




Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: 10HR wear perfection foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil medium/deep från Too Faced.
Bronzer: Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow från IsaDora.
Blush: Blushon Bubble nr 46 från Nouba.




Så när jag kom hem färgade jag håret också... (inte gjort på bilderna). Så nu så, klarar jag mig ett par månader igen.

Inga kommentarer:

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...