01 juni 2017

Rosa med .Färg

Hade någon sorts tanke att jag skulle göra en mer rosa sminkning. Det blev det inte. Hade ett ljust pastellrosa nagellack på, med en anings dragning åt lila. Ville matcha detta, men som sagt. Jag har ju svårt att låta bli att dra på lite. Så, så särskilt rosa blev det inte. Mera plommon/cerise aktigt... eller nåt.



Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Samtliga skuggor: från .Färg´s Blomsterpalett och Karamellpalett.
Ametist
Äppelblom
Solkyss
Ros
Orchidé
Dutt i inre vrån: Pigment Reflects Red från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC, samt längs ytterkanten på vingen Vivid Brights Vivid Fire från NYX.
Mascara: BetterThan Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: 42 Plum från IsaDora.
Läppstift: Be Legendary Lipstick Femme Fatale Matte från Smashbox.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer och blush: från .Färg´s Karamellpalett.
Solkyss (bronzer)
Persika (blush)
Highlight: Gleamtones Powder Dunes At Dusk från MAC.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...