16 juni 2017

Crazy Hot Neon - Depend

Den här känner ni nog igen. Jag tror Depends Neoniga sommarkollektion har funnits på varenda nagelblogg och Instagramkonto som finns... Poppis! Jag verkar vara den enda som har haft stora problem att få tag i dem. Har letat överallt. Finns ingenstans där jag jobbar. Inte Kicks, inte Åhléns, inte ICA (som ju säljer Depent), inte HM. 

Till slut hittade jag dem på ICA i Sala, samtliga färger nerslängda i en skål undanställda under en hylla så den knappt syntes. Som om de vore rea och de bara ville bli av med dem. Jag har skaffat alla utom den oreangea och den blå. Kanske slår till på dem med så småningom också. Om de finns kvar i skålen...

Tja, så Depends Crazy Hot Neon.







Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...