02 juni 2017

Bråttomsmink

Lite kaosmorgon i morse... upptäckte plötsligt att jag tänkt fel vilken tid min klocka skulle ringa i förhållande när jag måste åka hemifrån. Så när jag står och sminkar mig inser jag att jag har väldigt lite tid på mig. Fick i princip snabbt bara få ihop någon sorts helhet och vara nöjd med med. Lite glitter gav jag mig den på att hinna med, det är ju ändå fredag.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Trash från Urban Decay´s Electric palett.
Dutt i inre vrån: Reflets Verts från Peggy Sage samt glitter 3D Brass Gold från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Viva Glam Ariana Grande från MAC.



Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Too Faced Love Light Blinded By Light.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Tja så pga min lilla tidsbrist så fick jag fota bilderna när jag kom hem, så lite slitet och bleknat ser det ut.

Får tänkta till ikväll när jag ställer klockan... oh well, jag börjar tolv så hur mycket tidsbrist kan man få...??

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...