16 maj 2017

Urban Decay Full Spectrum Palette

Hade en tiiidig morgon i morse, sovit för lite och var såååå trött. Ni vet, när det känns som man ska somna när man blinkar. Så har det känts hela dan. Så lite oinspirerad var jag när det gäller sminket, men ändå sugen på att testa nåt av allt nytt jag skaffade när jag var i London förra veckan. Visste inte riktigt vilket av allt jag skulle använda. Men till slut föll valet på nåt gult. Jag har en kollega som älskar gult, så jag tänkte att jag skulle göra nåt för henne. Kanske inte den mest livfulla sminkning... men jag skyller på att klockan var fem på morgonen...



Primer: Neutral Eye Base från Kiko samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Vanilj från .Färg´s Chokladpalett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Knäck från .Färg´s Chokladpalett.
Inre vrån: Calavera från Urban Decay´s Full Spectrum Palette.
Yttre vrån: Midnight Blaze Full Spectrum paletten.
Dutt i inre vrån: Reflets Verts från Peggy Sage.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Face.




NYX Liquid Suede Creme Lipstick Vintage.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Eart Powder 52 från Nouba.
Highlight: Love Light Blinded By The Light från Too Faced.
Blush: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.




Så nu så, somnar jag definitivt när jag blinkar... natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...