23 maj 2017

Pastel Goth - Kat von D

Dags att testa min nya palett från Kat von D, Pastel Goth. Vet inte hur pasteller kan vara goth:iga, men never mind... fina färger är det och superkvalité, goth:iga eller inte. Ytterligare ett av mina London-inköp är detta. Kat von D är ett märke som jag är helt såld på. Så härliga färger, superkvalité och jag älskar förpackningarna. Fullträff för mig. Älskar´t!




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Dagger från Kat von D´s Pastel Goth palette.
Mitt på locket: Gloom från samma palett.
Yttre vrån: Moss Kat von D's Metal Matte palette.
Glitter i inre vrån: Glitter Eyeliner Synergy från BH Cosmetics.
Eyeliner: (utan vinge) Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Bevely Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Ayesha från Kat von D.



Primer: CC Color Correcting & Bluring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Poweder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Arctic Sun Highlighter Warm Natural Glow från Lumene.
Blush: Baked Blushe Honeymoon från Kicks.




Jaha hörrni, idag fick jag en för mig, väldigt positiv överraskning. Min dotter hade tagat mig på Facebook med en länk till Forumgallerian i Uppsala. Och gissa vad som händer där i slutet av augusti?

Sephora kommer till stan! Ohhh jag blev alldeles lycklig! Har saknat att vara i närheten av en Sephora ända sedan jag slutade jobba i Täby för ett par år sedan. Jobbade ju i princip vägg i vägg med Sephora där. Nu passerar jag förbi Nacka Forum ca en gång i månaden när jag varit hemma hos gubben, men långt i från alltid jag åker in där, gubben flyttar snart till mig, så den möjligheten försvinner inom en snar framtid. Nu kommer det ju betydligt närmare... fem minuter med bil från jobbet. Yiippeee!


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...