07 maj 2017

Klisterklet från Too Faced

Jaha, i min värld, en misslyckad sminkning kommer här... Jag använde ett glitter glu för att fästa glittret på ögonlocket. Det där klistret är verkligen klistrigt, så om man på minsta lilla sätt får in ögonskuggan som ligger bredvid i klistret så är skuggan omöjlig att blenda om ni förstår vad jag menar. Så därför har jag en mörk ensam klutt i ytterkanten av ögonlocket strax innan själva yttre ögonvrån om ni fattar. Ja,ni behöver bara titta på bilderna så fattar ni vad jag menar. Tja, så lite sisådär blev det idag.




Bas för skuggorna: Eye fix från Face samt Glitter Glue från Too Faced.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Pablo från Make Up Store.
Dutt i yttre vrån: m/s Deep Blue från Make Up Store samt en dutt Blackstar Blue från Makeupcosmetics, och det är den som fastnat i klistret...
Glitter: Micro från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer palett.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.







 Everlasting Liquid Lipstick Echo från Kat von D.


Primer: Hangover Replenishing Face Primer från Too Faced.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: 03 Beauty´s Touch Illuminating Face Powder från Milani.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




Så har jag ägnat kvällen åt att packa resväskan, imorgon efter jobbet sover jag över hos en kollega för att kunna vara på Arlanda klockan fem på tisdagmorgon. Mot London... ska bli så himla kul!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...