17 maj 2017

Blått med Kiko

Fortsätter att testa lite av grejorna som jag köpte när jag var i London. I morse blev det en blå skugga från Kiko. Underbart snygg, om ni frågar mig. I verkligheten är det snudd på att den skiftar i lila, sååå fin. Det är första gången jag har något från detta märke, men det känns ju som jag måste utforska detta mera. Vad jag vet finns det in butik i Mall of Scandinavia. Om det finns på fler ställen har jag ingen aning om.




Bas för skuggorna: Neural Eye Base från Kiko samt NYX Jumbo Eye Pencil Milk.
Under brynbenet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Singel skugga nr 225 från Kiko.
Dutt i inre vrån: ljusa delen av Baked Eyeshadow Bright Duo nr 19 från Kiko.
Eyeliner: Ink liner Baudelaire från Kat von D.
Kajal: Chromagraphic Pencil Marine Ultra från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Waterproof Lip Liner Rouge från BH Cosmetics.
Läppstift:  Studded Kiss Lipstick Motörhead från Kat von D.



Primer: CC Color Correcting  & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Blushon Bubble 120 från Nouba.




Äntligen har jag en ledig dag i morgon, har haft tre svintidiga morgnar och inte sovit mer än 15 timmar de senaste tre nätterna. Så nu grusar det rejält under ögonlocken... Soooovmorgon i morgon!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...