27 oktober 2016

Bowling med glitter

I går kväll var jag ute på en liten tillställning med min arbetskollegor. Vi blev för ett tag sedan utsedda till Årets Butik i Gränby Centrum och vann därmed en liten summa pengar som vi fick göra vad vi ville med. Det blev bowling och lite mat. Så det gjorde vi alltså igår kväll. Väldigt opretantiöst, trevlig och kul att för en gångs skull kunna prata i lugn och ro med alla sina arbetskompisar. 

Jag tar alla chanser att ha lite glitter, det vet ni ju. Så ska jag ut på tillställning. hur enkelt det än mår vara. så måste jag så klart glittra lite. Denna gång i form nästan som en ögonskugga, men ändå liksom glitter, väldigt finkorningt. Fastnar inte om man inte har någon form av glitterbas/primer/glue. Från ett märke som jag inte tror existerar längre. Taylor Made Minerals.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Glitter Shadow Primer från Too Faced.
Under brynet: Cool från Make Up Revolutions New-Trals vs Neutrals palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Trend från samma palett som ovan.
Inre halvan av ögonlocket: October från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: Sharon från Lars Wallin.
Dutt i inre vrån: e/d Lollipop från Make Up Store.
Eyeliner: Gel Intenza Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Express Volume Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: The One Blush Stick Malibu från Make Up Revolution.
Highlight: Pearl Matte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush:  glömde jag visst sätta på... tog mig igenom dagen ändå...


Läppenna: Cyber World från MAC.
Läppstift: Viva Glam Ariana Grande matte från MAC.





Så det var min bowlingkväll... hur det gick i bowlingen? Det förtäljer inte historien... :-)

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...