14 september 2016

Purple Planet igen...

Ville testa min nya skugga som jag fick i present häromdagen, igen. Denna gång i kombination med en annan skugga. Häromdagen fick den spela huvudrollen ensam.  Jag är ju som jag tjatat om i alla år en stor fan av lila. Så detta blev jag ju så klart nöjd över då... gillar färgkombon. Kanske borde köpa någon annan av de här skuggorna, det var ju Kicks Baked Eyeshadow jag fick, har sett dom men aldrig testat. Det är inte så unika färger och jag har tyckt att jag redan har liknande så jag har avskrivit tanken på att köpa dem. Men nu när jag fick en av dem, så blir jag ju sugen att testa flera av dem. Vi får se hur jag gör.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil11 Lovely Lilas från Loreal.
Under brynbenet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: lila skugga från en fyr-palett utan namn, men som jag beställt från IMYS Helena Rönnblads sida.
Yttre vrån: Baked Eyeshadow Purple Planet från Kicks.
Dutt i inre vrån: ljusblå skugga från IMYS paletten.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Mega Plush Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: Eyebrow Pencil nr 81 från Nouba.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Bronzer: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Blush: le Blush Candy Cane Pink från Loreal.




Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 290 Plum Passion från Loreal.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...