09 september 2016

New-Trals vs Neutrals - Make Up Revolution

Så, i morse var jag så oinspirerad att jag nästan övervägde att gå osminkad till jobbet. Det har väl i princip nästan aldrig hänt. Kammade väl ihop mig till slut och gjorde nåt. Letade fram en av mina paletter från Make Up Revolution och resultatet blev som nedan.  Vart efter jag höll på så fick jag till slut för mig att sätta dit lite glitter  också, det är ju ändå fredag trots allt.

Jag var ledig igår, och hade en riktigt pissig dag, sov alldeles för länge och vaknade irriterad bara därför, sen var det det ena efter det andra som gjorde att innan dagen var slut så var jag på det mest urusla humör. Det hängde fortfarande i när jag vaknade i morse. Oh well, jag har tagit mig igenom dagen och nu känns det lite bättre. Jag har jobbarhelg, så vi får se om jag är lite mer inspirerad i morgonbitti.

Hur som helst så har jag använt New-trals vs Neutrals paletten från Make Up Revolution, Har nog inte använt den mer än en eller högst två gånger sedan jag skaffade den. För att vara en "neutral" palett så är den väldigt fin tycker jag. Jag som inte är så neutral av mig menar jag... kan nog få till inte så neutrala sminkningar med den. Jag gillar ju lite mera ompff liksom. Men för att vara en neutral palett så gillar jag den, kanske för att den inte bara har en massa beigea och bruna toner utan även lite annat. 

Nu blajjar jag... tröttare än tåget, så ja här kommer dagens;




Bas för skuggorna: Lumene Eyeshadow Primer.
Samtliga skuggor från Make Up Revolutions New-Trals vs Neutrals palett: 
Cool
Partial
Tone
Custom
Style
Glitter mitt på locket: Luscious från Medusas Make Up.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Mega Plush Mascara från Maybelline.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 24H 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow från IsaDora.
Rouge: från BH Cosmetics 10 Color Palette Glamorous Blush.




Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Be Legendary Lipstick Made It Matte från Smashbox.





Nu så går mina ögon i kors... dags att dra sig tillbaka ;-)

Natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...