04 september 2016

Mera Nouba

Min sminkning från i torsdags... jag forsatte att använda skuggor från Nouba, stillsam sminkning enligt mig.  




Primer: Eyelid Primer Sheer från E.l.f Cosmetics.
Under brynet: m/s Dessert från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre halvan av locket: ljusa delen av Nougas Duo Eyeshadow nr 25.
Yttre vrån: Mörka delen av samma skugga som ovan samt en liten dutt av Corrupt från Make Up Geek.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
 Mascara: Mega Plush Mascara från Maybelline.
Bryn: Brow Artist Genius Kit från Loreal.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Candle Light Glow Rosy Glow från Too Faced.
Blush: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Sugar and Spice.




Läppstift: från Nouba nr 273.





Nu sitter jag här på söndagskvällen. Helgen har kommit och gått. I fredags hade vi kick off på jobbet. För första gången sedan jag började i Uppsala för drygt ett och ett halvt år sedan fick mina kollegor se mig utan smink... iiihhhh! Vi spenderade dagen på Turbo Adventure & Sports Arena. Och jääääädra skiiit vilken träningsvärk jag har haft i helgen, fyyy fasiken. Har knappt kunna vända mig i sängen på nätterna. Varenda millimeter av min kropp värker. Tänk Gladiatorerna, så vet ni ungefär vad vi ägnade oss åt. Superroligt!

Tja sen så har gubben och alla ungar varit här i helgen, vi åt lite surströmming i går. smarrigt! Trött och sliten idag, men jag var ändå tvungen att ta en lite joggingrunda, mest för att känna efter om jag pallade med träningsvärken, men det gick bra. Får se om jag tar en runda i morgon också, har ju ledig dag i morgon med, så himla skönt!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...