25 augusti 2016

Rea på H&M

Det har ju varit lite rea på HMs egna sminkpryttlar. Nagellacken med, har köpt en hel hög. Men jag har också hittat dessa ögonskuggspennor. 

Har ingen aning om de är någe bra, men jag gillade färgerna och de kostade 30 kr styck, så jag tänkte att jag tar risken och testar. Den blå är så totalt überläcker i färgen, totalt knallig. Typisk marinablå... de andra är fina också, men den blå är favoriten. 

Den är också den enda jag testat. Har mest tänkt använda dessa som bas under andra skuggor. Var lite rädd att det skulle creasa, men det gjorde det inte. Godkänt alltså.



Global Fusion Molten Eye Pen

Tuscan Cypress
Blue Planet
Penine Way



Som vanligt så gör inte bilderna färgerna rättvisa... den blå särskilt, som jag skrev ovan, är så ooootroligt läcker. Mörkare blå än bilden, metallisk och så jädrans häftig. Kanske borde testa att använda den som den är, inte bara som bas.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...