13 augusti 2016

Ra

Som sagt... gult är inte en färg som jag använder supermycket. På kläder, inte alls. På smink och naglar. nåååån gång ibland. Idag var en sån dag, så klart för att jag ville plocka upp det gula i nagellacket jag har just nu, som ni kan se i inlägget innan. 

Faktum är att jag trivdes bra i detta. Har fått otroligt många positiva kommentarer idag.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Pro Longwear Waterproof Colour Stick Flat White från MAC.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Rörlig delen av locket: c/s Ra från Make Up Store samt glitter Starburst från Coastal Scents.
Yttre vrån samt under ögat: Smut från MAC.
Dutt i inre vrån: guldig skugga från Make Up Stores Microshadow Trio Flash Sparkling.
Eyeliner: Cream Eyeliner Plum Purple från E.l.f Cosmetics.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal
Bronzer: Earth powder nr 52 från Nouba.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow.
Rouge: Expert Wear blush 72 Precious Plum från Maybelline.




Läppenna: Jazz från Make Up Store.
Läppstift: Slimstick 401 matt från Make Up Store.





Det va min gula dag...;-)

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...