15 augusti 2016

Lila måndag

Så. Då var jobbarhelgen över, fredag, lördag, söndag och måndag. Ledig dag i morgon, sååå skönt. Nåja, jag var uppe och studsade vid fem i morse (studsa var en överdrift...) . Lite huvudbry vad jag skulle hitta på för färg idag, det landade på min favvofärg. Lila så klart.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Molten Eye Pen Penine Way från HM.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Rörliga delen av locket: Right Here från Make Up Revolutions Eat Sleep Makeup Repeat palette.
Dutt i inre vrån: Rave Off från samma palett.
Yttre vrån: Shadowy Lady från MAC.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: They´re Real från Benefit.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Earthpowder nr 52 från Nouba.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing 20 Cool Glow.
Blush: Powder Blush Full Of Joy från MAC.



Läppstift: Freidas Nude från Loreal.

Hade tänkt hitta nåt riktigt mörkt lilaaktigt läppstift till detta, men till slut så var jag ju sen som vanligt så jag ryckte åt mig mitt bästa "jag-vet-inte-vad-jag-ska-ta-för-läppstift-när-jag-har-bråttom" - läppstift. Funkar i alla väder...




De va de hele... I morgon e de soooovmorgon!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...