12 augusti 2016

Electric Ballroom

Lite udda färgkombo på naglarna för att vara mig. Inte ofta jag använder gult. Eller guldigt... den här är kanske guldig men med mer dragning åt gult egentligen...gulguldig... Inte alls den typ av färg jag normalt köper, men what the heck... det var rea.




Lacka den direkt på nageln så gillade jag den inte, men lackade ovanpå ett vitt lack, så vart det en helt annan grej. Då blev den lysande gul och plötsligt föll den mig i smaken. 


Jag kände inte för att ha helt gula naglar. Brukar ha gult egentligen bara till påsk, mest för kul, så det fick bli gula tippar i stället.





Lack från HM... som vanligt ;-). Whiteout och Electric Ballroom


Jag gillar´t

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...