31 juli 2016

Våriga naglar??

Jag gnetar på med lite mer somriga färger på naglarna. Tids nog får man ha mörka färger, som jag ju egentligen gillar bättre, men det är lite kul att försöka anpassa sig efter årstiden ändå. Sen är det väl också tycke och smak vilken färg som passar vilken årstid så klart. Men ljusa lite mer pastelliga färger förknippas väl generellt med vår och sommar ändå.

Hur som helst så har jag återigen använt lacker från H&M. Min samling börjar bli ganska stor... de lacker som varit nedsatta till 30 kr hittade jag nu för 10 kr på H&M i Sala. Lite konstigt för på H&M i Gränby har de inte haft nån rea på dessa lack alls.



Lifejacket
Oriole
Lemon Tarte
Spring To Life


Har strösslat naglarna med ett löst nagelglitter, som mest ser konstigt ut på bilderna, men glittrar gör det i alla fall.


Jag lyckades inte hitta en femte färg som passade in i färgskalan här, så jag fortsatte helt enkelt med den mörkaste orange:a på tummen och sen över på högerhanden i samma turordning som på vänsterhanden. 



Nåja, kanske hade passat bättre i påskas detta, men nu fick det duga ändå.


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...