10 maj 2016

Vem har världens bästa man??

JAG!!

Min gubbe gör så mycket för mig, att jag inte vet hur jag ska kunna tacka nog, han snickrar specialanpassade möbler för min lilla lya, hjälper mig med bilen, ungar och en massa annat trix och fix. Mitt stora stöd. Om det är något jag saknar eller behöver hjälp med så kommer det flygande innan jag hinner blinka.

Så när mitt befintliga sminkskåp har blivit för litet (ja, jag vet inte vad som hände... det måste ha krympt) så spenderar han timmar i sitt garage för att snickra ihop ett specialanpassat skåp till mig, så att jag slipper ha prylarna på golvet runtomkring mitt gamla skåp som var sprängfullt. 



Här ser ni en del av innehållet i mitt skåp. Har öst ur allt för att kunna flytta över till det nya. Skurbyttan i högsta hugg, så att jag kunde torka av allt och fräscha upp.



Här är själva stommen. Till och med belysning har han fixat. Superbra... man ser perfekt vad man har i lådorna. (och den lilla vita möbeln som ni ser i bakgrunden har han också gjort, specialanpassad mediamöbel).


Skåpet på plats i mitt badrum. Finns plats för 14 utdragbara lådor. Fyra av lådorna har avlånga lutade "skenor" så att jag kan rada upp alla runda ögonskuggsburkar på långa rader, man ser perfekt vad man har och de kan inte ramla hit och dit.


Har inte helt hundra fått till vilken ordning jag ska på grejorna, och vilket som ska vara på vilken höjd. Ni vet, sånt man grabbar tag i dagligen får ju inte var högst upp eller längst ner osv. Rara bekymmer ;-)



Till alla lådor finns avdelare så att det går att göra fyra mindre fack för sortering om man vill, de är löstagbara.


Ja men ni ser ju.. hur perfekt är det inte. 



Tja, så varje gång jag sitter på toa så kan jag inte låta bli att dra ut lådorna och sitta och pilla på innehållet. Långa sittningar blir det... 

Tack min älskade vän... världens bästa Kari!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...