16 maj 2016

Phoebe - Nars

Well folks... har haft en ledig måndag (och lördag, söndag) sååå skönt! Idag är dagen då jag äntligen har genomfört mina tolv veckor av att bara äta måltidsersättningar så jag har varit inne på Itrim och haft ett litet möte hur jag ska gå vidare från här. Kommer ett litet off topic inlägg om detta senare.

Hur som helst så gjorde jag en enkel sminkning innan jag drog iväg.  För lite sedan införskaffade jag min första skugga från Nars. Har inte supermånga produkter från det märket, bara några. Ett läppstift, en foundation, ett par rouge och nu även en skugga. Väldigt hög kvalité på Nars grejor, men det vet ni säkert redan sedan innan. Priset är därefter också. Man springer inte ut och köper tio prylar på ett bräde, om jag säger så. Någon lite då och då...




Bas för skuggorna: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Phoebe från Nars. Sååå himla läcker färg!!
Dutt i inre vrån: No 152 från Pierre René.
Eyeliner: Ink Liner Baudelaire från Kat von D.
Kajal: penna Deep Blue Sea från Make Up Store.
Mascara: Build Up Mascara Extra Volume 05 Royal Blue från IsaDora.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Blandning av Matt Foundation Milk från Make Up Store samt BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från isaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Mineralize Skinfinish Warm Rose från MAC.
Rouge: Sin från Nars.




Mitt absoluta favvo när det kommer till nudefärger, tyvärr utgången färg. Men jag lyckades snappa åt mig två stycken extra när dessa reades ut innan de sen försvann ur sortimentet. Varför är det alltid ens favoriter som utgår??

Läppstift: Freida´s Nude från Loreal.



Lite brillor :-)



De va de hele....

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...