12 maj 2016

Paragon - Make Up Store

Gokväll alla, sitter här och spanar in semifinalen i mello. Tycker väl att det är sådär... men titta måste man ju ändå. Kan knappt hålla mina ljusblå uppe, är så himla trött ikväll. Sömnbrist och totalt galet på jobbet idag så det svider fint under ögonlocken.

Apropå ljusblå, så blev det en blå sminkning i morse. 




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Prolongwear paintpot Imaginary från MAC.
Highlight: Creme Bruhlee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Spice från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: e/d Paragon från Make Up Store.
Under ögat: m/s Cool By The Pool från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Extra Dimension Eyeshadow Opalesse från MAC.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Kajal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever. 




Primer: Pore Refining Primer från Kicks.
Bas: Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Pink Bijoux från IsaDora.
Rouge: Vivid Baked Blush Bang Bang Your Dead från Make Up Revolution.




Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: från Sephora, heter inget mer än nr 10, men är ett sånt där slimstick, typ.




Så nu ska jag ta mig till sängen snarast! Natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...