01 maj 2016

Oriole - H&M

Så, här kommer ytterligare ett av mina lack från H&M. Kanske inte en favoritfärg, orange är verkligen inte en färg jag normalt bär, varken på kläder, smink eller annat. Men jag fick för mig att jag ville ha detta ändå, för det är inte überorange. 

Och jag tänkte att det kan vara lite vårigt att bära kanske. Anyhow, så heter lacket Oriole och kommer som sagt från H&M.









Annars så har det varit en lugn helg, för mig. Gubben min har varit här och hjälpt mig med alla möjliga saker, jag har varit och är fortfarande superförkyld, hostig och hängig. Var hemma från jobbet i fredags och kommer att vara hemma i morgon igen. Skit! Känns som det inte var länge sedan jag var sjuk, nu är det dags igen...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...