10 april 2016

Lilacism - Essie

Svagt pastellila våriga naglar. Trodde inte jag skulle gilla den här. Tänkte att den skulle kännas för blek med tanke på att jag gillar mycket mörkare färger egentligen. Men jag har trivts superbra i den här färgen. Och... den har hållit i tre dagar, vilket är rekord för mig. Det hade inte ens flagat alls nu när jag ändå bytte, för jag kände för nåt annat. Klart godkänt alltså. Kommer bli en favorit i sommar.



Lacket heter Lilacism och kommer från Essie som ni så klart ser. Fick syn på det på Instagram, nån som hade lagt upp en bild där och blev så klart tvungen att testa... såg fint ut där, och som sagt, jag gillr´t.




Här är två bilder utan blixt med... lite suddiga kanske, men tog med dem ändå, färgen blir inte så vit utan blixt.


Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...