06 april 2016

In The Lime Light - Grön Onsdag

Mitt bidrag till Karins Gröna Onsdag. Jag tjatar ständigt om att jag gillar kalla gröna istället för varma. Ändå känns det som om jag ständigt visar mera varma gröna, men som sagt, ingen regel utan undantag. Så här kommer ännu ett undantag.

Har skrivit detta i förväg, eftersom när det är onsdag så är jag inte hemma förrän strax efter klockan nio, bråttom för att hinna få med det hos Karin i tid alltså.




Jag gillar det här för att det är så otroligt lysande och neonigt, när jag har detta kan jag inte sluta stirra på mina fingrar. Galet härlig sommarfärg. Måste testa det på tårna med i sommar, för det har jag nog inte gjort. Jag är lite dålig på att lacka tånaglarna... får bli skärpning till sommaren.







Lite snöbild blev det med, fast jag hoppas att vi snart sett det sista av snön,  Känns som om det aldrig tar slut...

5 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Smart! :D Och väldigt snyggt!

marinamake sa...

Karin! Tack, älskar den här!

Lottsky sa...

Jättesnyggt, älskar nyansen och det "lysande", det här är faktiskt det allra första China Glaze-lacket jag köpte! =)

mymixednailpolish.blogspt.com sa...

jag har den också och den är bara så härlig!!=)

marinamake sa...

Lottsky! Kommer inte ihåg vilket mitt första var. Inte detta, men härligt är det i färgen!

mymisednailpolish! Superhärlig!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...