04 april 2016

Cool

Snabb enkel sminkning i morse. Blått för att matcha naglarna... så klart. Orkade inte stå och pilla med en massa olika färger så enkelt fick det bli. Fort och lätt :-)




Primer: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene samt Color Riche Eye Color Pencil 12 Ocean Blue från Loreal.
Highlight: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: e/d Cool från Make Up Store.
Runt hela ögat: svart penna från Wet n Wild samt under ögat Cool ovanpå.
Dutt i inre vrån: blå skugga från Make Up Stores Microshadow Trio flash sparkling.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: på övre fransraden Better Than Sex Mascara från Too Faced samt undre fransraden Mega Volume Miss Manga Indigo från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Läppglans: Cremesheen Glass Petite Indulgence från MAC.


Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Clinique Even Better Foundation 24 Linen.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Higlight: Blush Coy från E.l.f.
Rouge: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.




Annars så gnetar jag på med min diet som jag går på, lever på 800 kalorier om dan. Har nu tappat 10 av de 22 kg som ska bort... känns såå himla skönt! Har fått lägga bort båda mina jobbarbyxor för de r för stora och letat fram lite andra gamla brallor som hängde i garderoben som jag nu kommer i igen. Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...