30 mars 2016

Sotning med Corrupt - Make Up Geek

Känns som det var länge sedan jag gjorde en rejäl sotning, fast det kanske det inte va... hur som helst så var det, det jag kände för i morse. Också en typ av sminkning som jag tar till när jag vill skynda mig och inte stå och pilla med många färger osv. Går fort. 

Idag har det kört ihop sig fullständigt på jobbet, vi är extra kort om personal, och den som skulle stänga är sjuk, jag skulle ha slutat 19.15 men blev kvar till stängning 20.15 för att rädda situationen. Har jobbar från 07.50 till 20.15 med andra ord... lååång arbetsdag med fullt ös hela dan. Jag läre sova gott inatt skulle jag tro. Vi har inte haft full personalstyrka sedan början på januari pga av sjukdom och annat, så det börjar kännas lite slitigt. Jag har dealat till mig att få sluta tidigare på fredag istället, som kompensation för den extra tiden det blev idag. Inget ont som inte har nåt gott med sig ;-)





Primer: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: Corrupt från Make Up Geek.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Eye Transformer palette.
Under ögat: blå penna Deep Blue Sea från Make Up Store med Corrupt ovanpå.
Kajal: penna Deep Blue Sea.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced. Nope... gillar den fortfarande inte.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminationg Powder Catwalk Pink.
Rouge: Beautycycle Berry Blossom.




Läppstift: Color Sensational Drive Me Nuts från Maybelline.
Läppglans: Cyklamen från Face.






Jaha närå serru så att... det är väl bara att lägga sig då... 

Natti!

2 kommentarer:

Emma P sa...

Snygg sotning! Gillar du Corrupt? Den ligger i min varukorg hos MUG:)

marinamake sa...

Tack! Jo då skojar du.. jag älskar MUGs grejor... har en hel hög skuggor därifrån, älskar allihopa! Bara till att klicka hem!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...