31 maj 2015

Fredagssminket

Jaha hörrni, helgen har kommit och gått, jag har varit ledig och är så även i morgon måndag. Min gubbe och barnen har varit här. Vädret har varit bara piss men vi har myst ätit gott och haft det bra ändå. I morgon blir en ledig dag för mig själv, finns mycket att pyssla med efter flytten, så sysslolös behöver jag inte vara. Har lite blommor jag behöver plantera ute i krukor, hade tänkt göra det i helgen men vem vill va ute i det vädret som har varit. Hoppas på bättre väder i morgon, så att man kanske kan vara ute lite.

Så detta sminket är från i fredags, lila, min favvofärg och så lite glitter så är fredan gjord!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre vrån: eyedust Wow från Makeupcosmetics.
Dutt i inersta vrån: Rosa skugga från E.l.f  Eye Transformer. 
Yttre vrån: m/s Minimalism från Make Up Store.
Glitter: lila glitter från Wet n Wild.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner Violet Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.




Primer: Studio Secrets Professional Smothing Resurfacing Primer från Loral.
Bas: Dual foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Rose Diable från Bourjois.



Läppenna: Magenta från MAC.
Läppstift: Senorita från Make Up Store.



Natti natti!



Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...