23 april 2015

Moonspoon

Ännu en av nya skuggorna från Urban Decay, deras glittriga kollektion. Moonspoon, silvrig med mycket glitter. Superfin. Blev inte så bra applicering, men men. 




Bas för skuggorna: Wet n Wild Take On The Day Eyeshadow Primer.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Urban Decay Moonspoon.
Under ögat: m/s Pollution från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Fluidline Black Ivy från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.
Mascara: False Lash Wings Intenza.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing resurfacing primer från Loreal.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Iluminance från E.l.f.
Rouge: Stay Real blush Fever Pink från Nivea.



Läppglans: Dazzle 201 Sparkle Shower från Loreal.



Annars så ägnar jag mest kvällarna åt att packa, flytt om en vecka. I morgonbitti ska jag upp kvart i fem.... daaahhh, ska skjutsa brorsan med familj till Arlanda. Som tur är börjar jag inte jobbet förrän klockan elva, så jag hinner väl hem och slänga mig i sängen någon timme.  Så nu blir det till att komma i säng... 

Natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...