15 februari 2015

Splendor

Lila blev det i morse. En favoritfärg hos mig, det vet ni nog vid det här laget. Inte så skrikig lila idag, lite mera dämpad. Det är antingen färgen på naglarna, eller bara ett infall som avgör vilken färg det blir på morgonen. Just nu är det nagellacksfritt för mig eftersom mina naglar fullständigt har packat ihop och tackat för sig. De skivar sig så till den milda grad att jag kan skala av dem långt ner på halva nageln, såå tråkigt. Det gör ju att själva utväxten blir så tunn att det bara går av hela tiden, så nu har jag klippt ner dem så långt det går och hoppas att det ska sluta skiva sig och växa ut litegranna.




Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal.
Highlight: ljus skugga från La Palette Nude 01 Rose från Loreal.
I globlinjen: gråaktig skugga från samma palett.
Rörliga delen av locket: Splendor från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån och under ögat: MAC pigment Black Poodle.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Glitter i inre vrån: Genie från Taylor Made Minerals.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour1. Dark från Viva la Diva.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Sol De Rio från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: Color Riche 132 Magnolia Irréverent.


Slutade jobbet klockan tre idag, såå himla skönt. Faktiskt ljust ute när jag kom hem, ännu skönare. Jag bestämde mig för att passa på att ta en liten joggingrunda (läs: trippa). Blåste iskallt, och var alldeles för halt, väldigt korta steg blev det. Men så himla skönt när man är tillbaka hemma igen.

Ses i morgon!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...