21 september 2014

Lorealsminkning

Så här kommer nästa... Det här bilderna är totalt missvisande. Ser lite gråblådassigt ut, men i verkligheten var det lysande lila/blå. Blixten har dödat färgerna totalt. 




Primer: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild samt Color Riche Eyecolor Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: La Couleur Infallible 016 Coconut Shake från Loreal.
Inre vrån: Color Riche 406 Mauve Star.
Mitt på locket: Color Riche 405 The Big Blue från Loreal.
Yttre vrån: Graphology från MAC.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Kajal: Waterproof Eyepencil 02 Bleu från Yves Rocher.
Mascara: Volyme Million Lashes de Cils från Loreal.




Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: Gentle från MAC.
Highlight: Belightful Iridecsent Powder från MAC.
Bronser: Wet n wild Mega Bronzer Light Sun.



Läppenna: Magenta från MAC.
Läppstift: Janet Luxury Lipstick. Inget namn på detta. Budgetstift från nätet. Superbilligt, superbra!




Jaha hörrni, detta var också från förra veckan. Torsdags tror jag visst. Jag hade en lunchdate med butikschefen på Lorealbutiken i Täby, varit lite prat om att jag ska försöka jobba lite extra där på helgerna. Nåt jag skulle tycka vore superroligt. Så klart. Smink ju. Så jag sminkade mig omsorgsfullt med så mycket Lorealprodukter som möjligt på morgonen innan. Mötet blev sen inställt, tog det via telefon i stället, och det slutade med att det inte blir nåt jobb där, i alla fall inte just nu. Besvikelse!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...